Oldalak

2018. január 3.

Napi tervező

Így januárban mindenki nagyon beleveti magát a tervezgetésbe, szervezgetésbe. Nagy elhatározásokkal vágunk bele az új esztendőbe.


Letöltés

Ezzel én sem vagyok másképp. Minden évben elhatározom, hogy szervezettebb leszek, nagyobb rendet tartok, rendszeresen takarítok, és igyekszem arra összpontosítani, hogy ezeket a dolgokat ne csak kampány szerűen csináljam. Próbáltam is keresni olyan letölthető napi tervezőt, ami jól áttekinthető, és illeszkedik az élet vitelemhez, ráadásul a dizájn is inspiráló. Bár rengeteg szép tervezőt találtam, vagy túl sok számomra használhatatlan részre volt osztva vagy túl kevésre. Így végül megterveztem a sajátomat, és gondoltam megosztom veletek, hátha valaki pont ezt tudná a legjobban hasznosítani. Mivel nekem viszonylag kevés időponthoz köthető találkozóm, tevékenységem van így annak kevesebb helyet hagytam ezek kerülnek a beosztás mezőbe. Kiemeltem a fontos teendőket egy külön részen, így kevésbé kerülik el a figyelmemet. A tervező eredetileg A4-es méretű, de én például A5-ösbe nyomtattam. Szóval mindkét méretben jól használható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...