Oldalak

2016. július 7.

A fűszertartó újjászületése

Itt a tökéletes példa arra, miként lehet egy egyszerű, nem túl mutatós tárgyból valami különlegeset varázsolni, kis idő, munka és minimális pénz ráfordítással.


Nagyon régóta nézegetem a neten a kölömböző DIY (csináld magad) ötleteket. Az első ilyen, teljesen önállóan elkészített projektem ez a fűszertartó. Tulajdonképpen egész pofás kis darab, különösen, ha kicsit kicsinosítgatja az ember. Hát fogtam magam, és hirtelen elhatározással lepakoltam róla és leszereltem a falról. Mivel sima kezeletlen fáról van szó, csak minimálisan kézzel és finom szemcséjű csiszolópapírral csiszoltam meg, ügyelve rá, hogy a sarkokban is át legyen csiszolva.



Alapos portalanítás után már jöhetett is a munka mókásabbik és látványosabbik fele: a festés. Mivel volt itthon régebbről teak fa színű lazúr festék, és ez a szín nagy szerelmem lett, ezzel festettem. A lazúr festék, nem fed teljesen, inkább csak színez, így látszik a fa eredeti erezete. Mivel egy sötét színről van szó, nagyon ügyelni kellett, hogy a lehető legvékonyabban kenjem. A száradási idő letelte után pedig vissza is lehetett csavarozni a helyére, és a fűszerek visszakerültek az immár, kissé rusztikus hangulatot idéző fűszertartóra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...