Oldalak

2016. július 5.

Mentás fehér csokis eperfagyi

Nincs is jobb desszert a nyári forróságban egy lágyan savanykás gyümölcsös fagyinál. Az eper leheletnyi mentával, és a fehér csoki édességével igazán harmonikus ízvilágot alkot.



Hozzávalók:

15-20 dkg eper
1 ág menta
fél tábla fehér csoki
1 nagy pohár joghurt lehetőleg görög, mert az krémesebb
cukor tetszés szerint 2-4 evőkanál


Elkészítés:

Az epret én 2 evőkanál cukorral feltettem főni, beleraktam a lemosott mentát 2-3 darabban, hogy ki tudjam szedni, a gyerekek miatt nem maradhatott benne. Amikor az eper már kellően lekvár szerű lett, kiemeltem a mentákat, majd beleraktam a fehér csokit, mikor az megolvadt, elzártam alatta a gázt, és mehetett bele a joghurt. Jól összekevertem, kóstoltam, ilyenkor lehet, még után édesíteni ha szükséges. Műanyag edénybe öntöttem, és egy éjszakán át állt a fagyasztóban. Az eredmény isteni lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...